Etické aspekty reklam na sociálních médiích | Přednáška

Etické aspekty budou v této přednášce rozebrané na základě výsledků aktuálního výzkumu Fakulty sociálních věd zaměřeného na influencer marketing a děti a ukázkách reklam skrytých i těch správně označených.
tereza-pitterlingova

Tereza Pitterlingová

studentka práv a marketingu

V rámci studia marketingové komunikace a PR na Fakultě sociálních věd se podílí na výzkumu influencer marketingu.

adela-vedralova

Adéla Vedralová

studentka Marketingové komunikace a PR na Univerzitě Karlově.

Adéla je spoluautorka výzkumu Karlovy univerzity o etice v českém influencer marketingu, zaměřeném na značení spolupráce.

Přihlašte se k odběru novinek

goout

Konference již proběhla

HubHub Palác ARA

Zobrazit adresu na mapě »
Souhlasím s cookies

K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte.