Jak na videa, která lidé skutečně dokoukají | Přednáška

Jak přemýšlet o konceptu videa, v čem se liší jednotlivé formáty a co dělat v případě nízkého budgetu? Nahlédněte do kreativní videokuchyně Michala Orsavy, Petra Krejčího a Michaely Lovecké a nechte se inspirovat. Společně vytváří scénáře televizních reklam a online firemních videí například pro Hyundai, Hollandia, Mall.cz atd. Dále se dozvíte o známých virálních videích, která tvoří Michal Orsava se svým týmem FILMAGIX. Jeho videa mají už skoro 20 milionů zhlédnutí. Michal bude přednášet se svým kolegou Petrem Krejčím, který mimo jiné stojí za projektem www.MinutovyRecnik.cz
michal-orsava

Michal Orsava

reklamní režisér, scénárista, kreativec a videokouzelník

youtube.png www.png linkedin.png facebook.png www.png

Michal založil vlastní kreativní videoprodukci FILMAGIX, kde se se svým týmem zabývá se virální reklamou pro firmy jako Hyundai, Mall, Hollandia, Datart a další.

petr-krejci

Petr Krejčí

zakladatel “Minutových” projektů a kreativec

linkedin.png www.png www.png www.png www.png

Založil a řídí kurzy “Minutový řečník”, které pomohly už tisícovkám účastníků minimalizovat stres z mluvení na veřejnosti.

Přihlašte se k odběru novinek

goout

Konference již proběhla

HubHub Palác ARA

Zobrazit adresu na mapě »
Souhlasím s cookies

K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte.