Jak pomocí behaviorálních věd zvolit influencera tak, aby pro daný produkt businessově fungoval? | Přednáška

Jedním z nejsilnějších pravidel podvědomého rozhodování je tzv. Efekt sebevyjádření. Znamená, že máme velmi silnou tendenci dávat svým nákupním chováním najevo, kdo jsme a kam patříme. Klidně vyměníme lepší vlastnosti produktu za pocit, že jsme se koupí zařadili mezi Naše a odlišili od těch Druhých. Tento pocit se utváří z drobných detailů – oblečení, účes, styl vyjadřování i humoru. Škála možností je nepřeberná, přesto psychologická data překvapivě ukazují, že se vše kumuluje okolo několika základních archetypální hodnot. Jak se tyto věci správně měří? Jak poznáte, čím přesně žijí vaši potenciální zákazníci a co u nich vytváří pocit my a ti druzí? Jak poznáte, který influencer zafunguje nejlépe? V rámci přednášky uvidíte ukázky toho, jak se lidé rozhodují podvědomě a jak se to dá zkoumat, když nelze spoléhat na to, co o sobě říkají, či ukázku Atlasu Čechů a co všechno můžete o své cílové skupině snadno vědět.
jiri-boudal

Jiří Boudal

sociolog, ředitel agentury Behavio

linkedin.png facebook.png www.png www.png

Jiří je sociolog a ředitel agentury Behavio, která se zabývá výzkumem na pomezí psychologie, sociologie a behaviorální ekonomie.

Přihlašte se k odběru novinek

goout

Konference již proběhla

HubHub Palác ARA

Zobrazit adresu na mapě »
Souhlasím s cookies

K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte.