Jak pracovat s mikroinflucery a budovat komunitu | Panelová diskuse

Téma mikroinfluencerů je v současnosti jedno z nejdebatovanějších oblastí influencer marketingu. V jakých případech je s nimi výhodné spolupracovat ? Jaké výsledky od kampaní s nimi očekávat nebo jak si vybudovat vlastní komunitu menších influencerů, kteří budou dlouhodobě značku podporovat? V panelové diskusi bude toto téma rozebráno z několika úhlů pohledu. Lukáš Matějček prozradí jakým způsobem funguje spolupráce s menšími influencery při prezentování batohů značky Bagind na sociálních sítích. Květa Bezuchová odkryje jakým způsobem pomohla budování loajální komunity influencerů kolem e-shopu Blendea.cz a druhou stranu pohledu, tedy pohledu influencera nabídne Tomáš Strnad.
lukas-matejcek

Lukáš Matějček

cestovatel a zakladatel značky Bagind

www.png www.png facebook.png facebook.png

Lukáš od svých osmnácti let podnikl řadu úspěšných cest, mezi které patří i půl rok strávený v Nepálu a Indii. Právě v Indii položil základy svého podnikání a značky Bagind.

kveta-bezuchova

Květa Bezuchová

Marketing Manager, freelancer

www.png www.png

Květa ráda propojuje značky a influencery. Od roku 2017 budovala loajální komunitu influencerů kolem e-shopu Blendea.cz.

tomas-strnad

Tomáš Strnad

Lektor jógy, cestovatel, fotograf, snílek a milovník života

www.png instagram.png

Tomáš vyučuje jógu po celém světě, sdílí své zkušenosti na sociálních sítí, na workshopech a přednáškách. Utváří československou jógovou komunitu na instagramu i mimo něj.

barbora-jurcova

Barbora Jurčová

Business development manager CEE v spoločnosti IndaHash

Barbora přichází z nejperspektivnějšího polského startupu IndaHash, který se během pár let dostal na mezinárodní úroveň.

Přihlašte se k odběru novinek

goout

Konference již proběhla

HubHub Palác ARA

Zobrazit adresu na mapě »
Souhlasím s cookies

K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte.