Příklady nepovedených spoluprací | Přednáška

Každý dělá chyby, jen u některých je to více vidět. Podcenění přípravy či síly sociálních sítí se nemusí vždy vyplatit. Médii koluje nejeden příklad špatně použitého influencer marketingu, který může mít až za následek poškození značky. Tyto nepovedené, někdy až skandální příklady spoluprací firem s influencery odhalí Filip Čermák.
filip-cermak

Filip Čermák

majitel marketingové agentury ImageNation

www.png instagram.png

Filip kromě toho, že je majitel marketingové agentury ImageNation, tak dělá talkshow The Rozhovors na OneTv.cz a píše komentáře pro Reflex.cz.

Přihlašte se k odběru novinek a dostanete od nás dárek

goout

Konference již proběhla

HubHub Palác ARA

Zobrazit adresu na mapě »
Souhlasím s cookies

K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte.